Studia lotnicze w Rzeszowie
Kasia
2005-11-27 19:07:07 UTC
Mam pytanie dotyczące kosztów zwiazanych z tym kierunkiem, bo autor arytkułu
wspomina,że nie są nieznaczne. Poważnie zastanawiam sie nad lotnictwem tylko
nie wiem czy warto w Polsce? Wiecie coś o szkołach lotniczych za granicą?
jeśli macie jakieś konkretne informacje to będę wdzięczna :D przesyłajcie na
maila ***@wp.pl
a***@poczta.onet.pl
2005-11-29 08:28:05 UTC
Podobnie jak Aerowujek jestem absolwentem WBMiL PRz, specjalność awionika. Mam
jedną podstawową radę dla przyszłych studentów tego wydziału. Studia w Rzeszowie
na Wydziale Budowy Maszyn i Lotnictwa to wyzwanie. Jeżeli ktoś nie toleruje
mierności, nie czeka na gotowe i interesuje się lotnictwem, to studia w
Rzeszowie na pewno spełnią jego oczekiwania. W przeciwieństwie do Aerowujka nie
miałem przyjemności startowania na pilotaż dlatego nie wypowiadam się w tym
temacie. Studiując awionikę spotkałem się gronem fachowców, którzy świetnie
przygotowali mnie do pracy w zawodzie. Ze znalezieniem pracy nie miałem żadnych
problemów, a tak na prawdę to praca sama przyszła do mnie. Dzisiaj mam
niesamowitą satysfakcję z pracy z awioniką jednego z najnowocześniejszych
samolotów na świecie i radzę sobie!! Zachęcam wszystkich miłośników lotnictwa do
studiowania w Rzeszowie i pamiętajcie, że kultowy już pilotaż nie jest jedynym
kierunkiem studiowania. Inne są równie ciekawe a dają wam możliwość pracy przy
najbardziej zaawansowanej technologii jaką jest ogólnie pojęte lotnictwo. Przy
okazji pozdrawiam całe Grono Dydaktyczne Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa oraz
moich Kolegów Absolwentów tegoż Wydziału.

Aerorobert
krzysiek k
2023-10-10 10:56:28 UTC
czy ktos tu jeszcze zyje ;)