wieje w Londynie
PiteR
2024-01-02 20:45:55 UTC
Polazłem na London City popatrzeć jak lądują, żaden się nie zdecydował.
Odchodzili. Tak wiało, że można był kłaść się na wiatr jak w tunelu.

łeb mi przewiało chyba będę chory :/

https://www.bbc.co.uk/news/uk-67861206
--
Piter

#jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne
J.F
2024-01-03 09:30:01 UTC
Post by PiteR
Polazłem na London City popatrzeć jak lądują, żaden się nie zdecydował.
Odchodzili. Tak wiało, że można był kłaść się na wiatr jak w tunelu.
łeb mi przewiało chyba będę chory :/
https://www.bbc.co.uk/news/uk-67861206
Ale gdzie polecieli? Bo ten wiatr chyba wiekszy zasięgowo ..

J.
PiteR
2024-01-03 19:20:55 UTC
Post by J.F
Post by PiteR
[...]
też się zastanawiam dokąd
współczuję decyzji pilotom

zmęczeni po locie, pokusa siadać i odchodzą na krąg.

J.F
2024-01-04 10:32:14 UTC
Post by PiteR
Post by J.F
Post by PiteR
[...]
Dla nich to moze być rutyna - lotnisko zamknięte, bo pogoda sie
zmieniła, to sie leci na inne.
Post by PiteR
zmęczeni po locie, pokusa siadać i odchodzą na krąg.
Pokusa siadac na pewno jest, ale widac jest i dobre szkolenie -
cos sie źle dzieje, to sie odchodzi na drugi krąg.

A lot - nic tam nie ma jaki to długi lot.

Gorzej, ze w okolicy moze być dużo lotnisk zamkniętych, na innych
kolejka, a paliwa coraz mniej ...

J.