samolociki
PiteR
2023-05-08 14:14:21 UTC
Royal Air Force Museum

https://goo.gl/maps/2mExRd4hiiDDPnc28

wjazd nadal za darmo, datek od 5f, magnesy od 3f
kurteczka pilota 1000f bo chyba nie 100f byłem bez googli :)

https://ibb.co/album/Bw3zsZ
Piter
Shrek
2023-05-08 15:28:54 UTC
Post by PiteR
https://goo.gl/maps/2mExRd4hiiDDPnc28
wjazd nadal za darmo, datek od 5f, magnesy od 3f
kurteczka pilota 1000f bo chyba nie 100f byłem bez googli :)
U nas polecam kraków - byłem pod bardzo pozytywnym wrażeniem.
--
Shrek

Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "иди нахуй"?
PS - i konfederację!
Marcin Debowski
2023-05-08 23:52:06 UTC
Post by PiteR
[...]
A co sie dzieje w 4D theatre, muchają powietrzem, pryskają wodą czy tez
jakiś symulator z trzęsiawką?
Marcin
PiteR
2023-05-10 00:21:22 UTC
Post by Marcin Debowski
Post by PiteR
[...]
Nie wiem. Śpieszyłem się. Chyba to 4D było zamknięte.
Ale widziałem kolejkę do jakichś kabin z monitorem i chyba trzęsiawką
albo bujawką lewo prawo. W Anglii bieda to i w muzeum bieda i nuda.
Zimny maj, koty śpią.

Odkąd byłem ostatnio w 2018r porobili nowe rzeczy i dołożyli towaru.
Duże wrażenie robi ten wrak. Ile roboczogodzin i pieniedzy pochłonął a
potem puf i rozwalony. Śmigła drewniane połamane jak brzoza.

https://ibb.co/Xk2dKg6

Teraz się wybieram (jak sójka za morze)

Imperial War Museum Duxford
https://www.iwm.org.uk/visits/iwm-duxford/getting-here