ostrzeżenie pojebany Ryanair
PiteR
2023-07-16 18:16:09 UTC
ostrzeżenie pojebany Ryanair
tylko zjebany kretyn mógł to wymyśleć.

Może ktoś przeczyta i uniknie problemu.

Jeśli dobrze zrozumiałem ten nonsens te zjebane rude łby nie
dopuszczają rożnych dokumentów na lot do i powrotny.

Nie można polecieć do Hiszpanii na paszporcie, zgubić go i wrócić na
dowód osobisty. Co naturalnie każdemu normalnemu człowiekowi przychodzi
do głowy.

Trzeba pójść do ambasady i wyrobić dokument zastępczy lub chyba wykupić
nastepny oddzielny lot do Polski.
Piter
Robert Tomasik
2023-07-16 23:05:50 UTC
ostrzeżenie pojebany Ryanair tylko zjebany kretyn mógł to wymyśleć.
[...]
Dziwne faktycznie, ale nikt nie planuje, ze mu paszport ukradną. Bilet
jest dla pasażera, a nie dla dokumentu tożsamości. Możesz wskazać, z
czego ta konstatacja wynika?
(~) Robert Tomasik
Marcin Debowski
2023-07-17 04:48:33 UTC
Post by Robert Tomasik
[...]
Prawdopodobnie z niemozliwości weryfikacji osoby przez linie lotniczą i
pójściem w związku z tym na łatwiznę. Tylko nie wiem, w czym miałoby tu
pomóc wyrobienie nowego paszportu (który i tak będzie miał inny nr), no
i jak to się ma do prawa EU.

To nie jest zresztą jakiś problem związany z Ryanair'em. Spodziewam się
wiekszość lini będzie stawała okoniem. Ale w sumie i tak jest lepiej niż
było jeszcze z 10 lat temu, gdzie na fali paranoi post 9/11 niektóre z
linii nie chciały odprawiać pasażerów, jeśli osoba, która kupowała
bilety nie była wśród odprawianych, i/lub nie miała ze sobą karty, która
dokonała zakupu.
Marcin
PiteR
2023-07-17 06:21:56 UTC
Post by Robert Tomasik
[...]
tzn zapomniałem dodać ze pewnie można sobie kupić
nowy bilet utracić stary powrotny i jeszcze zabulić za nowy

np strata starego biletu return 300 funtów i kupno nowego
drugie 300 funtów w okresie wakacyjnym.
--
Piter

poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
waszego czołgu.
Robert Tomasik
2023-07-17 08:40:26 UTC
Post by PiteR
Post by Robert Tomasik
[...]
A to czasem nie o to chodzi, ze jak wprowadzisz numer dokumentu, to nie
da się tego zmienić?
(~) Robert Tomasik
PiteR
2023-07-17 20:34:49 UTC
Post by Robert Tomasik
A to czasem nie o to chodzi, ze jak wprowadzisz numer dokumentu,
to nie da się tego zmienić?
tak, podczas drugiej odprawy online nie daje się zmienić dokumentu
podróży. Nawet usunięcie wszystkich zapisanych dokumentów z profilu nie
wyzwala pytania wprowadź dokument.

no nic ale to jest wszystko teoria z faq i helpów.

Być może da się na beszczela przejść kontrolę
Może nie zauważą.

waszego czołgu.
Shrek
2023-07-18 04:37:54 UTC
Post by PiteR
Być może da się na beszczela przejść kontrolę
Może nie zauważą.
I to jest słuszna koncepcja.
--
Shrek

Czy wiesz, że "***** ***" czytane od tyłu daje "иди нахуй"?
PS - i konfederację!
Robert Tomasik
2023-07-18 13:26:27 UTC
Post by Shrek
Post by PiteR
Być może da się na beszczela przejść kontrolę
Może nie zauważą.
I to jest słuszna koncepcja.
Obcokrajowiec, który utracił swój dokument poza granicami kraju ma
obowiązek powiadomić miejscowe organa ścigania i dostanie zaświadczenie,
Zakładam, ze wystarczy do odprawy z innym dokumentem.
(~) Robert Tomasik
Shrek
2023-07-18 14:56:21 UTC
Post by Robert Tomasik
Obcokrajowiec, który utracił swój dokument poza granicami kraju ma
obowiązek powiadomić miejscowe organa ścigania i dostanie zaświadczenie,
Zakładam, ze wystarczy do odprawy z innym dokumentem.
Piter właśnie pisze, że zasadniczo nie starczy.