Swiatowy LOT :-)
Add Reply
ąćęłńóśźż
2024-04-25 06:35:54 UTC
Odpowiedz
"Pilot proposes to flight attendant girlfriend in front of passengers":
https://edition.cnn.com/2024/04/24/travel/pilot-proposes-to-flight-attendant-scli-intl/index.html
Marcin Debowski
2024-04-25 08:00:09 UTC
Odpowiedz
Post by ąćęłńóśźż
https://edition.cnn.com/2024/04/24/travel/pilot-proposes-to-flight-attendant-scli-intl/index.html
Ale czy filmowa ekipa przechodziła z tragarzami?
Marcin
Robert Tomasik
2024-04-25 08:15:29 UTC
Odpowiedz
Post by Marcin Debowski
Ale czy filmowa ekipa przechodziła z tragarzami?
To chyba nie było podczas lotu. Tam jest dwóch pilotów, a jeden się
oświadcza. Mam nadzieję, ze nawet z powodu takiej okazji nikt nie
zostawił samolotu, by sobie tak sam leciał. Na tej fotce, na której
"panna młoda" pokazuje pierścionek zaręczynowy, to po lewo widać chyba
otwarte drzwi do samolotu.

Stawiam na to, że się odbyło na ziemi. Fotki niezbyt profesjonalne, więc
i drugi pilot albo stewardesa mogli zrobić. Nie wiem, ile stewardes jest
w takim locie, bo jedna bije brawo w kadrze.

Sam podpis pod zdjęciem "Kapitan oświadczył się stewardesie na pokładzie
lotu do Krakowa." nie sugeruje nawet, że to było podczas lotu. Uważam,
że szacun dla przełożonych, którzy nie przypięczyli problemów i na to
pozwolili. A sam pomysł fajny.
(~) Robert Tomasik
Marcin Debowski
2024-04-25 08:27:50 UTC
Odpowiedz
Post by Robert Tomasik
Post by Marcin Debowski
[...]
Tam masz link do widea na FB z tego zdarzenia. Wyreżysowane jak nic. Mam
nadzieję, że chociaż się faktycznie pobrali bo mają dziwne podobiństwo
rysów twarzy :)

Zresztą jak już zobaczyłęm tytuł posta to pierwsze co pomyślałem, jaka
świetna reklama dla linii.
Marcin
Jarosław Sokołowski
2024-04-25 10:49:25 UTC
Odpowiedz
Post by Robert Tomasik
A sam pomysł fajny.
Ale nie nowy. Kilka razy na różnych "pudelkach" czytałem o takich
samych akcjach w różnych samolotach w różnych częściach świata.
Jarek
J.F
2024-04-25 16:05:28 UTC
Odpowiedz
Post by Robert Tomasik
Post by Marcin Debowski
[...]
https://tvn24.pl/polska/pll-lot-oswiadczyny-kapitana-na-pokladzie-samolotu-oswiadczyl-sie-stewardesie-nagranie-st7883203

tam widac przez moment siedzącego drugiego pilota.
Post by Robert Tomasik
Stawiam na to, że się odbyło na ziemi.
Chyba tak.
Post by Robert Tomasik
Fotki niezbyt profesjonalne, więc
i drugi pilot albo stewardesa mogli zrobić. Nie wiem, ile stewardes jest
w takim locie, bo jedna bije brawo w kadrze.
Ale jeszcze ktos filmuje, jak ona biegnie przez cała długość.
A potem ktoś to zmontował.
Post by Robert Tomasik
Sam podpis pod zdjęciem "Kapitan oświadczył się stewardesie na pokładzie
lotu do Krakowa." nie sugeruje nawet, że to było podczas lotu. Uważam,
ale po angielsku to "during a flight". No dobra - pismaki :-)
Post by Robert Tomasik
że szacun dla przełożonych, którzy nie przypięczyli problemów i na to
pozwolili. A sam pomysł fajny.
Teoretycznie pytać o pozwolenie nie musiał.
Ot, spontaniczna akcja, najwyżej wywalą :-)

Ale jakos to na oficjalne strony LOT trafiło, więc chyba uzgodnione.

J.