straż graniczna
PiteR
2023-03-24 17:12:05 UTC
Nie no nie mogę. Mój rozum za mały.

- nazwisko
- Kwiatkoski
- zawahał się pan
- nie wiedziałem co odpowiedzieć na takie (debilne) pytanie

Czy nie można się tydzień wcześniej
nauczyć fałszywego nazwiska?

Może wiecie jaka jest w tym głebsza technika?
Jak jest na lotniskach w Polsce A?
--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę
Robert Tomasik
2023-03-24 20:26:01 UTC
Post by PiteR
Może wiecie jaka jest w tym głebsza technika?
Generalnie jak to Twoje nazwisko, to przejdziesz do porządku przy głupim
pytaniu. Szpieg, czy terrorysta zaczyna się pocić.
Robert Tomasik
PiteR
2023-03-24 20:46:58 UTC
Post by Robert Tomasik
Post by PiteR
Może wiecie jaka jest w tym głebsza technika?
Generalnie jak to Twoje nazwisko, to przejdziesz do porządku przy
głupim pytaniu. Szpieg, czy terrorysta zaczyna się pocić.
Zawsze jak chciałem skłamać w poważnej sprawie
to uwierzałem w to kłamstwo i nic się nie pociłem ;)

Generalnie to chciałbym żeby były bramki jak w Stansted
i komputer wpuszczał do tej krainy mlekiem i miodem płynącej.

Czy np w Breslau pytają pasażerów z Berlina
name, vorname, geboren, PLZ Ort?
Piter
Marcin Debowski
2023-03-25 10:18:09 UTC
Post by PiteR
Post by Robert Tomasik
Post by PiteR
[...]
Najprawdopodobniej coś innego zwróciło ich uwagę, a pytanie o nazwisko
było rzeczą wtórną. Na tyle co latam to chyba z raz profilowano mnie w
jakiś klasyczny sposób, tzn. poza standardowe pytanie o miejsce
docelowe.
Marcin
PiteR
2023-04-03 20:53:59 UTC
Post by Marcin Debowski
Najprawdopodobniej coś innego zwróciło ich uwagę, a pytanie o
nazwisko było rzeczą wtórną.
dziś też pytali o nazwisko :)

Wiozłem trzy bochenki pachnącego poskiego chleba.
Na szczęście nie szukali w nim narkotyków.
--
Piter

Miłość rak i wojna są jak sraczka. Przychodzą znienacka.
https://www.youtube.com/@hromadske_ua/videos
Shrek
2023-03-25 06:28:29 UTC
Post by PiteR
[...]
Mnie czasami pytają o wiek. Nigdy nie wiem, bo mam to w dupie;)

W indiach pytali dokąd jadę - zamiast koczi powiedziałem karaczi i było
trochę pod górkę;)
--
Shrek

Czy wiesz, że "jebać pis" czytane od tyłu daje "иди нахуй"?
PS - i konfederację!
PiteR

Shrek
2023-04-03 21:01:46 UTC
Post by Shrek
W indiach pytali dokąd jadę - zamiast koczi powiedziałem karaczi i
było trochę pod górkę;)
:)
No zaspany byłem i drugi dzień w podróży bo istambule przesiadka odleciała;)

BTW - jak mnie w indiach mylili z ruskimi mówiąc że tak samo wyglądami i
mówimy, to powiedziałem że to dokładnie tak z nimi i pakistańczykami. Od
razu się uczyli;)

PS - i konfederację!
Robert Tomasik
2023-04-03 21:25:11 UTC
Post by Shrek
BTW - jak mnie w indiach mylili z ruskimi mówiąc że tak samo wyglądami i
mówimy, to powiedziałem że to dokładnie tak z nimi i pakistańczykami. Od
razu się uczyli;)
Na południowym zachodzie Czech też nas mylili z Rosjanami.
Robert Tomasik
J.F
2023-04-04 11:27:32 UTC
Post by Robert Tomasik
Post by Shrek
[...]
Od 1968 maja prawo nas mylic :-(

J.
PiteR
2023-04-04 21:31:13 UTC
Post by Shrek
to powiedziałem że to dokładnie tak z nimi i pakistańczykami. Od
razu się uczyli;)
no to ładnie dałeś czadu :)

J.F
2023-04-03 21:23:14 UTC
Post by PiteR
[...]
Izraelczycy twierdzą, ze jest.
Terrorysta sie bardziej denerwuje przy takich debilnych pytaniach ...
J.
Marcin Debowski
2023-04-03 23:05:01 UTC
Post by J.F
Post by PiteR
[...]
Ale denerwuje, raczej w znaczeniu, niepokoi się, staje się nerwowy, nie
zaś wkurwi się i się rzuca.
Marcin
Michal
2023-04-06 15:36:30 UTC
Post by J.F
Post by PiteR
[...]
bardzo możliwe. Kiedyś służbowo wiozłem parę PCB w podręcznym i gość na
lotnisku w Paryżu kilka razy mnie pytał na kontroli bezpieczeństwa, czy
może otworzyć moją walizkę do kontroli ręcznej. Po pierwszej odpowiedzi
że tak, było kolejne, czy on na pewno może otworzyć. A potem czy ja
jestem pewny, że może. A potem czy nie mam nic przeciwko temu, żeby on
otworzył moją walizkę..

--
Pozdr
Michał
J.F
2023-04-06 15:54:48 UTC
Post by Michal
Post by J.F
Post by PiteR
[...]
Kedys wiozlem troche plytek i lutownicę transformatorową, tzw
"pistoletową", to Niemcy takich ceregieli nie mieli.
Oczywiscie wzbudziła zainteresowanie, otwarłem, obejrzeli, puscili bez
słowa.

J.
Marcin Debowski
2023-04-07 00:28:04 UTC
Post by J.F
Post by Michal
Post by J.F
Post by PiteR
[...]
Wożę zwykle w podręcznym trochę kabli (usb etc.), kilka aparatów/kamer,
tablet, kupę kart pamięci i aku do ww. Kiedyś musiałem się z tych kabli
tłumaczyć na Schiphol. Obecnie tego nikt się nie czepia, za to czepiają
się power banków i bywa, że aku. Problem jest też taki, że co wolno
zależy głównie od lini więc zalecam czytanie przed podróżą.
--
Marcin